Tuesday, October 14, 2008

hampeh

tak tau macam mana nak cakap..
aku rasa sem ni prestasi aku memang teruk gila...

dengan torts yang dapat markah entah apa-apa..dengan evidence yang memang teruk giler....

aku memohon kepada semua doakan lah kejayaan aku..

7hb Oktober yang lepas, hari lahir abah aku..
aku pun mengucapkan selamat hari lahir dan tanya apa hadiah beliau nak...
dengan selambanya abah aku menjawab...

"tak payah la hadiah-hadiah ni, bagi lulus semua dan bagi dapat A sudah la...."tersentap aku dengar...

tapi nak buat macam mana...semua ibu bapa mengharapkan yang terbaik dari dan untuk anak-anak mereka...

macam mana nak bagi hadiah birthday kat abah aku ni kalau evidence pun asyik fail ja...

sedih...................takut tak dapat bagi hadiah tu...

A memang tak dapat bagi dah... lulus pun macam tak nampak harapan...

huhuhuhuh

No comments: