Monday, February 16, 2009

saling lengkap melengkapi

hidup kita memang saling lengkap-melengkapi each other.

hidup aku tak lengkap tanpa abah, mak and family aku ynag lain... hidup korang jugak...

hidup aku tak lengkap kalu tak de best friends kesayangan aku...

hidup aku tak lengkap kalau tak de ilmu


hidup aku tak lengkap kalau tak de cikgu dan lecturer ku...ni termasuk Prof Rajes k..

hidup aku tak lengkap kalau tak de kawan2...this one refer to friends only...without the best at the front of the word...

hidup aku tak lengkap kalau tak de duit

hidup aku tak lengkap kalau tak de segala-galanya...

hidup tak akan lengkap kalau....

hidup tak akan lengkap kalau....

hidup tak akan lengkap kalau....aku tak de perasan marah..ahaks

so..hidup sesorang tu tak akan dan tak akan pernah lengkap kalau tak de semua benda yang aku sebut di atas...dan aku tau banyak benda lagi yang sepatutnya di isi...cuma otak tak berapa nak jalan sikit hari ni...

orait...so jangan sesekali ingat hidup korang tu dah lengkap..dah sempurna..kalau korang muhasabah diri..mesti korang sedar yang betapa tak lengkap nya hidup korang...

aku sentiasa try untuk lengkap kan hidup aku sikit demi sikit...dan aku tau mesti tak akan lengkap..tapi at least biarlah aku sendiri rasa puas hati dengan tu...
tapi yang penting sekali jangan sesekali terfikir yang hidup korang tu dah lengkap...

disebabkan apa??? sebab cantik, sebab kaya, sebab banyak BF, sebab banyak GF, sebab tu, sebab ni, sebab... apa2 ja lah...

by the way...hidup aku tak lengkap la sekarang ni...lapar la!!!haha

No comments: