Thursday, February 12, 2009

yana-pagi yang bengang

orait.... nyanyi (baca) dengan intonasi lagu Hujan- Pagi Yang Gelap


Lebih bangang dariku
harap muka ja cool
keadaan mu ku bengkek

bukan maksudku memaki
tiada niat menyimpan dendam
hakikatnya benci yang mendalam

jalan ini kan membantu

hari esok siapa yang tahu
kata Prof Rajes dengar sahaja
cerita hanya kita 1 kelas

chorus:

pagi yang bengang
kini lagi bengang
aku groupmate mu
dan engkau ..
ku amat bengang dgn kamu

pagi yang bengang
kini makin bengong
aku groupmate mu
dan engkau ..

inginku ulang ke minggu dulu


tak akan putus communication mu

tarik nafas lega kerna aku tak apa-apa

jalan ini kan membantut
hari esok siapa yang tahu
kata Lecturer dengar sahaja
cerita hanya kita sekelas..


pagi yang bengang
kini lagi bengang
aku groupmate mu dan engkau ..


di tujukan kepada semua orang termasuk aku sendiri

-nam-

No comments: