Wednesday, March 4, 2009

theeeeeeee

eh eh eh..
tak boleh blah la...

sesetengah orang ni kita tak tau pun dia sincere ke tak kawan dengan kita..

kita dipergunakan ke??
tak tau

atau kita mempergunakan?
tak tau
-tapi rasanya macam tak-

hmm...pelik tapi benar..

oh ok...
for those yg belum tau..
i got affected by chalie...

some sort of bugs yg merembeskan satu cecair ke apa ke ntah...n die tinggal kesan kat your skin..

bile aku bangun je pagi ahad aritu...ada birat kat muke aku..aku ingat tak de apa2 la..pastu bile hari isnin dia dah teruk...sakit sebab die pedih giler.. dah la kat muke nasib baik la boleh tutup dengan tudung...cis dan cis dan cis..

bile hari selasa aku bangun, rasa macam sakit2 kat paha and betis...then bile dh tengahari sikit aku tengok...die dh merah teruk...
terus aku ajak kak nor pegi klinik...nak pegi klinik pun hazab jugak la kan...pegi and balik naik teksi kenari...tp time nak tunggu tu, dengan panas giler..sakit tu bertambah2 la kan...pedih giler..apala nasib

aku pegi klinik dr. baharuddin yg dekat sek 2 tu, and dia bagi satu injection...
hahah..boleh buat record siot...sbb dua2 semester ll.b ni aku kena inject...
doktor tu macam tak tau nak cakap apa..n aku rasa die amaze sbb tgk aku cakap laju...
apa2 la doktor...

then, arini aku rasa pedih giler...tapi nasib baik la yag kat muke tu dah kurang and macam nak hilang dah sikit..tapi still kena letak ubat la..

siot betul la...

No comments: