Monday, March 23, 2009

tn lee yang di sayangi

kepada ll.b hons part 2 yang buat speculation yang kata tuan lee nak berhenti..plz stop from making such speculation sbb beliau kena pindah ofis pergi kolej cempaka.. bukan sebab beliau dah nak berhenti mengajar..

tapi apa la fac ni.. suruh beliau pindah.. kesian la dia nak datang kelas jauh-jauh. nak naik tangga sampai level 7 lagi. consider la. buat apa beliau nak dok kat cempaka tu kalau beliau banyak mengajar budak2 hons yang tentu-tentu nya kelas bukan kat cempaka kot..

haih, tak paham la aku.

i got two momentos from tuan lee. aku dapat gold plattered loket kuda and i got a keychain with a Phillipine National Police engraved on it..

just now, me, kak nite and nik went to have a lunch with him. and he did tell us about his wife. i can see through his eye how deep is his love towards his late wife.

seriously speaking, i was not comfortable when they asked about his wife. i feel so sad for him. aku cuma banyak diam and just listen to his story. aku ada bagi banyak sign kat nik tak nak bagi dia cakap pasal hal ni..sebab for me, u dont have to bring up the sad story when we are having a great time. his story was very touching and aku tahan sangat2 takut aku pulak yang nangis kat situ. but i mananged to control myself.

he is such a nice person, nice husband, nice lecturer, nice daddy, nice friend, and everything.

aku ada jugak tnya dia, kenapa dia kemas barang2 and bagi barang2 beliau kat student.. then beliau berkata "aku kena pindah pegi cempaka."

then nik kata "ada yang cakap sir nak berhenti? takut kitorang dengar"
pastu beliau kata "kalau nak berhenti pun senang" tapi lepas tu beliau tambah "kalau aku berhenti apa aku nak buat, lagi boring la hidup aku..."

sedih kan.. beliau ada cakap lagi yang kalau beliau datang mengajar beliau ada kawan and boleh bersembang and boleh bercerita pasal bulu rambut..(one of his joke)

tapi beliau banyak kali ulang yang money is not everything. sometimes we have to let go something to gain another.

haih.. kalau nak cerita memang panjang..

tapi benda yang lagi menyedihkan bila beliau cakap beliau menyesal sangat sebab tak sempat cakap kat his late wife that he loves her very much before she died. benda yang beliau menyesal jugak adalah beliau tak de waktu isteri beliau meninggal..


kawan2...lagi 3 bln yakni bulan 6 ni, tuan lee ada publish buku yang beliau tulis untuk isteri dia.. jangan lupa dapatkan di pasaran nanti ye..

tuan lee... i love u.. i enjoy your class so much.. and i always looking forward to attend your class. tapi sayang kelas you dah habis..huhu.

but u will always be in my heart.. also in shera's heart... sibok nak jugak!!!

No comments: