Thursday, March 19, 2009

ye aku tau mulut aku memang kurang hajor... and aku cepat marah.

tapi aku marah sat ja...tak sampai hati nak marah orang2 lama.. aku ni tak suke nak buat musuh...
cuma mulut ni memmang tak de insurance...dah tak boleh buat apa dah. kalau aku marah memang berapi..tapi kejap ja..

tak lama punya..bila budak yang aku marah tu cakap elok2 dengan aku..aku pun baik lah...

yana yana..mesti ramai kutuk hang okeh...
time marah gile2 hang mengamuk pastu hang boleh ok plak dengan budak tu...apadaaa!!! buat malu jer...

huh!!! apa apa je lah..

td tengahari aku terjumpak tuan lee.. pastu dia tnya bila aku free. dia kata nak belanja makan sebab aku selalu belanja dia.. seingat aku ada berapa kali ja aku bg fud kat dia..
and dia dah bagi dua momentos untuk aku..

baik la tuan lee ni...

rasa2 nya ada tak lelaki yang baik macam tuan lee yang sayang isteri dia, yang baik, yang sgt intelligent, yang kind kat dunia ni lagi???

hopefully i will fine 1..
i only need 1..

No comments: